Projekt "ELO Hell"

Otrzymałem od użytkownika forum CD-Action  Elhiard'a konto z 900 ELO. W tym miejscu chciałem mu za ten podarunek serdecznie podziękować. Moim celem będzie wbicie poziomu 1400 bez grania duo. Eksperyment ma zaprzeczyć istnieniu piekielnego poziomu gier rankingowych. Zastany profil nie imponuje runami oraz zasobem championów, lecz to nawet lepiej, jeśli z takim arsenałem uda się osiągnąć cel.

Po analizie konta postawiam grać:

AP Carry - Annie, Karthus, Kassadin, Morgana, Ryze, Sion
AD Carry - Ashe, Tristana, Vayne
Jungler - Amumu, Fiddlestick, Rammus, Shaco
Bruiser - Garen, Singed, Tryndamere, Warwick
Support - Janna, Sona, Soraka

Każda gra zostanie opatrzona postem, w którym będzie zawierał się screen, opis walki, zapis gry z lol replay oraz analiza rozgrywki. Dodatkowo na stronie zostanie umieszczony dział z radami, co zrobić by wybić się z ELO Hell, podpowiedzi nie będą  wzięte z kosmosu, lecz na podstawie tego co mnie doświadczy na tym niskim poziomie elo, którego szczerze mówiąc nie znam, ponieważ obracałem się zawsze w granicach 1500-1650.

Zwieńczeniem projektu będzie pełen poradnik pod tytułem "Co zrobić by zmaksymalizować własne szanse na wyjście z "ELO Hell"".

Zapraszam również do zadawania pytań i komentowania.

Pozdrawiam 

Kasahara


Komentarze

  1. Gratuluje inicjatywy.
    I czekam na rezultaty :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jeszcze wpadło mi do głowy z własnego doświadczenia:
    - możesz wpisać najbardziej ekstremalne przypadki AD carry w grach, typu: odpushowujesz supportem lane, a Twój AD carry wychodzi, albo afkuje, bo stealujesz mu krypy, zabierasz farme itp.. Mnie takie coś spotkało na 1487 ELO :f.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najczęściej gram Carry i jak proszę by support odpushował je z wieży to nie wie o co chodzi. Nawet na wyższym ELO takie coś może się zdarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ale Ty nie wychodzisz, nie afkujesz, albo nie kradniesz buffów z tego powodu.
    Z ciekawością czekam na dalsze wpisy :3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Arytmia...^^ty caly czas w granicach 1500? Prosze Cie ...^^ unranked duzo razy kto byl..?^^ Wiesz ja nie mowie tego po to ze mam cos do Ciebie czy tam Cie nie lubie ale ku..wa nie kalm ludzi..;) A powiedz jeszcze czytelnika jak kupowales elo..;] pzdr...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodając do zarzyka : Kasahara (niegdyś Arytmia) czemu okłamujesz iż nie obracałeś się w low elo? Nie pamiętasz czasów gdy zaczynałeś grać w LoLa wbiłeś 30 lvl uważałeś się za mistrza i dostałeś się na elo hell. Po czym zrezygnowałeś z tego konta i założyłeś nowe kupując na nim exp boosty(to nie istotne lecz warto dodać). Następnie prosiłeś kolege który wybił się bardzo wysoko aby wbił ci rating , który pozwolił ci na uzyskanie otoczki (konto : Arytmia). Tyle mam do powiedzenia . W związku z projektem powodzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarzyk1989

    1. Jestem w granicach 1600-1700 obecnie.
    2. Nigdy nikogo nie okłamałem
    3. Dzięki pracy doszedłem z poziomu unranked do obecnego 1600-1700 co pozwala mi spojrzeć z każdej perspektywy na grę i dzięki temu wiem, jak wyjść z ELO Hell. NIGDY nie napisałem nigdzie, że dawno temu nie miałem niskiego ELO
    4. Z low elo sam wyszedłem i to nie na jednym koncie, raz na początku mojej przygodny z grą zdarzyło się że otrzymałem pomoc
    5. Przygarnął garnkowi kubek z własnym 1300, który w sezonie 1 dzięki mnie i niquelowi wskoczył na srebrne odznaki w premade (swoją drogą zobacz, że ja i niquel nie zatrzymaliśmy się w miejscu i obracamy się w poziomie 1600-1700 ELO, a wy niestety tam gdzie byliście tam jesteście :)
    6. Mniej jadu and smille

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasahara

    Pisząc wy chyba też mówisz do mnie obracam się aktualnie 1350-1450 ( nie zawyżając) , nie jestem z siebie dumny ale potrafię wygrać swoją linie i myślę że powinienem być wyżej. Na to elo wybiłem się sam (co do tego nie mam wątpliwości) oraz spadam również sam. A NiQ i Ty aktualnie jesteście 1500-1600.
    Peace , i po raz kolejny powodzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Btw dzieki Tobie moj przyjacielu nie wbilem nic sam gram caly czas...a premade nie gralem z Tobaa odkad przestal dzialac ts na ktorym przesiadywalismy i to bylo dlugo przed zakonczenieim sezonu pioerwszego ..yo and gl;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałem się troche wtrącić. Moje zdanie jest takie:
    KAsahara nieporozumienie wyszł bo napisałeś ze obracałeś sie zawsze 1 1500-1600 elo i nie znasz niższego prawda jest taka że znasz jak każdy z nas. Ja sie powoli wybiłem Ty kupiłeś 1400( i nie mówie że nie zasługujesz bo wybiłeś sie wyzej i twoj poziom gry jak najbardziej zasluguje na nie)

    Zarzyk: Co Cie to wali szczerze Kasahara ma racje Ty i Afriel wtedy wbiliscie jakieś elo dzieki nam, Afri sam wybil sie potem w soloQ za co gratuluje i życze dalszych sukcesów.
    Tyjednak zostajesz na poziomie poniżej krytyki. Solo Q nie polega na wygraniu swojej linii ale to nie czas i miejsce na takie rozmowy. Ty w soloQ osiagasz cos Zarzyk dzieki Szarm Rycerzom i innym plastic world ktorzy graja z Toba duo.

    Co do projektu : Elo hell nie ma jezeli umie sie grac wycarrowanie gry na botach nie jest wiekszym problemem i 90% gier jest winable jeżeli sie zasluguje na wiecej.
    Kasahara życze powodzenia i twoje rady napewno przydadzą się mniej doświadczonym graczom. Czytałem kilka opisów i jak najbardziej na +

    Pozdrawiam
    (High Above)TGZ NiQueL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!