Ciekawe obliczenia - runy :

O to jak sprawdzają się poszczególne kombinacje run.



Attack Damage i Armor Penetration Marki i Quinty
  • 3 Flat Armor Penetration Quintessences
  • 9 Flat Attack Damage Marks
dają 8.5 Attack Ddamage i 9.99 Armor Penetration
  • 3 Flat Attack Damage Quintessences
  • 3 Flat Attack Damage Marks
  • 6 Flat Armor Penetration Marks
dają 9.6 attack damage i  9.96 armor penetration. Ta opcja jest bardziej korzystna.

Ability Power i Magic Penetration Marki i Quinty
  • 3 Flat Magic Penetration Quintessences
  • 9 Flat Ability Power Marks
dają 5.31 ability power i 5.67 magic penetration.
  • 2 Flat Ability Power Quintessences
  • 1 Flat Magic Penetration Quintessence
  • 9 Flat Ability Power Marks
dają 10.26 ability power i 3.78 magic penetration.
  • 3 Flat Ability Power Quintessences
  • 9 Flat Magic Penetration Marks
dają 14.85 ability power i 8.55 magic penetration. Trzecia opcja jest o  wiele lepsza.

Ability Power i Magic Penetration Glyphs i Quintessences
  • 3 Flat Magic Penetration Quintessences
  • 9 Flat Ability Power Glyphs
dają 8.91 ability power i 5.67 magic penetration.
  • 2 Flat Ability Power Quintessences
  • 1 Flat Magic Penetration Quintessence
  • 9 Flat Magic Penetration Glyphs
dają  9.90 ability power i 7.02 magic penetration.
  • 2 Flat Ability Power Quintessences
  • 1 Flat Magic Penetration Quintessence
  • 7 Flat Magic Penetration Glyphs
  • 2 Flat Ability Power Glyphs
dają 11.88 ability power i 5.99 magic penetration.
  • 2 Flat Ability Power Quintessences
  • 1 Flat Magic Penetration Quintessence
  • 8 Flat Magic Penetration Glyphs
  • 1 Flat Ability Power Glyphs
dają 10.89 ability power i 8.34 magic penetration. Trzecia i czwarta opcja są znacznie lepsze.

Attack Speed i Armor Penetration Marks and Quintessences
  • 3 Attack Speed Quintessences
  • 9 Flat Armor Penetration Marks
dają 14.94 armor penetration i 10.20 attack speed.
  • 3 Armor Penetration Quintessences
  • 3 Armor Penetration Marks
  • 6 Attack Speed Marks
dają 14.97 armor penetration i 10.20 attack speed. Druga opcja jest lepsza.
Podsumowując:  Magic Penetration Quinty są beznadziejne; 9 Flat AD runy i 3 Flat ArPen Quintessences nie są optymalnym ustawieniem.

Komentarze

  1. czyli jaki zestaw brać pod ap i ad carry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie wszędzie ostatnia opcja jest najlepsza

      Usuń
  2. a czemu nie stosować np. quintów i marków pod magic albo armor penetration ? wszędzie pisali że tylko je się bierze (i nie warto pod ability/atack dmg bo te są tylko w early game lepsze).
    A byś mógł podać swój build rune pod ad i ap ( wszystkie jakie runy używasz)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam raczej runsetów pod postacie. Dla AD Carry mam na razie ustawione czerwone i quinty Flat AD, żółte pod Armor i niebieski pod AS. Dla AP Carry standardowo Czerwone pod M.Pen, żółte pod Mana regen, niebieski pod AP/lvl i quinty pod flat AP.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!