Opis patcha Sejuani

O to zmiany, które zostaną wprowadzone w najbliższym patchu.



PVP.net v1.52
  • Drużyny rankingowe
    • Maksymalny skład drużyny zwiększony do 9.
    • Początkowe drużyny rankingowe będą automatycznie usuwane po pewnym okresie czasu, aby zapobiec blokowaniu nazw.
    • Ułatwiono zapraszanie członków drużyny rankingowej do czatu grupy
    • Tagi drużyn będą pojawiać się w większej liczbie elementów PVP.net oraz interfejsu gracza.
    • Zaproszenia do gier drużynowych będą odtwarzać inny dźwięk niż zwykłe zaproszenia.
    • Status członków drużyny będzie wyświetlany na ekranie profilu drużyny, dzięki czemu łatwo będzie można zobaczyć, kto jest online i może uczestniczyć w grze.
    • Proces zakładania drużyny uległ uproszczeniu.
    • Zmieniono algorytm dobierania przeciwników w grach drużynowych, aby lepiej dobierał przeciwników.
    Tryb obserwatora
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że obserwator został zablokowany na ekranie wczytywania.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ostatnie kilka minut obserwowanej gry było przyspieszone.
  • Ogólne
    • Świąteczna mapa została usunięta z systemu dobierania przeciwników.
    • Zmieniono styl graficzny okien czatu i informacji, aby były bardziej podobne do listy znajomych.
    • Pozioma strzałka do przewijania (gdy ma się otwartych więcej niż 4 okna czatu) została usunięta. Okna czatu automatycznie dostosują swój rozmiar tak, aby wszystkie zmieściły się na pasku.
    • Usunięto przenoszenie na pierwszy plan okienek z nowymi wiadomościami.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że okna czatu automatycznie przewijały się na sam dół przy każdej nowej wiadomości, niezależnie od aktualnej pozycji.
League of Legends v1.0.0.132
Sejuani, Furia Zimy
  • Zamrożenie (Bierna) - Podstawowe ataki Sejuani zamrażają przeciwników, zmniejszając ich prędkość ruchu o 10% na 3 sekundy.
  • Arktyczne Natarcie - Sejuani szarżuje naprzód, zadając magiczne obrażenia i zamrażając przeciwników. Sejuani zatrzymuje się po zderzeniu z wrogim bohaterem.
  • Północne Wiatry - Sejuani przywołuje wokół siebie arktyczną burzę, która co sekundę zadaje magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom. Przeciwnicy, którzy cierpią z powodu Zamrożenia lub Odmrożenia, otrzymują dodatkowe obrażenia.
  • Odmrożenie - Sejuani zamienia Zamrożenie na Odmrożenie, zadając magiczne obrażenia i jeszcze bardziej zmniejszając prędkość ruchu.
  • Lodowcowe Więzienie (Superumiejętność) - Sejuani rzuca swoją bronią, ogłuszając pierwszego trafionego wroga. Pobliscy przeciwnicy są ogłuszeni na krótszą chwilę. Wszystkie cele otrzymują magiczne obrażenia i zostają Zamrożone.
Ahri
  • Koszt many Zwodniczej Kuli zwiększono z 60/65/70/75/80 do 70/75/80/85/90 pkt.
  • Czas odnawiania Widmowej Szarży zwiększono do 90/80/70 z 80/70/60.
Dr. Mundo
  • Ogólnie
    • Bazową prędkość ataku zwiększono z 0,595 do 0,625
    • Przyrost prędkości ataku na poziom zwiększono z 2,5 do 2,8
    • Przyrost odporności na magię na poziom zwiększono z 0,75 do 1,25 pkt.
  • Koszt zdrowia Agonii Ognia zmniejszono z 20/25/30/35/40 do 10/15/20/25/30
  • Czas odnowy Sadyzmu zmniejszono z 75 do 65 sek.
Fizz
  • Wprowadzono zmiany dotyczące Mącenia Wody, które pojawiły się na liście zmian w patchu Ahri, lecz zostały przeniesione do tego patcha:
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Mącenie Wody nie działało, jeśli Fizz zginął.
    • Trafienie wroga odpornego na magiczną rybę powoduje, że ryba spada na ziemię, zamiast zniknąć.
    • Używanie Rtęciowej Szarfy powoduje obecnie, że magiczna ryba spada na ziemię, zamiast sprawić, że natychmiast pojawia się rekin.
    • Dodano licznik 3-2-1, jak w Bombie Zegarowej.
    • Nie uderza już w niemożliwe do namierzenie jednostki jak Vladimir w Kałuży Krwi
Graves
  • Koszt many Grubego Śrutu zwiększono z 60/65/70/75/80 do 60/70/80/90/100 pkt.
  • Obrażenia Przypadkowe
    • Obrażenia początkowe zmniejszono z 250/375/500 do 250/350/450
    • Obrażenia wybuchu zmniejszono z 140/275/400 do 140/250/360
    • Czas odnawiania zwiększono z 80/70/60 do 100/90/80
Jarvan IV
  • Przyrost many na poziom zwiększono z 30 do 40 pkt.
  • Koszt many Złotej Egidy zmniejszono z 75 do 65 pkt.
  • Koszt many Demaciańskiego Sztandaru zmniejszono z 60 do 55 pkt.
Jax
  • Ogólne
    • Podstawowe zdrowie zwiększono z 506 do 551 pkt.
    • Przyrost zdrowia na poziom zmniejszono z 83 do 88 pkt.
    • Przyrost pancerza na poziom zwiększono z 3,2 do 3,5 pkt.
    • Dodano animację do żartu Jaxa
  • Niezłomny Szturm - Bierna (Zmiana)
    • Za każdym razem, gdy Jax zaatakuje, jego prędkość ataku zwiększa się o 4-10% (efekt nakłada się do 6 razy)
  • Cios z Wyskoku
    • Czas odnowienia zmieniono z 13/11/9/7/5 na 10/9/8/7/6 sek.
    • Obrażenia zmieniono z 20/45/70/95/120 (+1,0 całkowitych obrażeń od ataku) na 70/110/150/190/230 (+1,0 dodatkowych obrażeń od ataku).
  • Wzmocnienie
    • Czas odnowienia zmniejszono z 9/8/7/6/5 do 7/6/5/4/3 sek.
    • Obrażenia zmieniono z 60/95/130/165/200 na 40/85/130/175/220 pkt.
    • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,5 pkt., a nie 0,4 pkt.
    • Koszt many zwiększono z 20 do 30 pkt.
  • Kontratak (Zmiana)
    • Jax unika wszystkich ataków skierowanych w jego stronę przez 1,5 sek. Po upływie tego czasu, Jax zadaje 40/70/100/130/160 (+0,8 dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń fizycznych i ogłusza wszystkich pobliskich wrogów na 1 sekundę. Umiejętność zadaje dodatkowe 10/15/20/25/30 obrażeń za każdy uniknięty atak.
  • Potęga Mistrza (Zmiana)
    • Bierne: Co trzeci zadany pod rząd atak zadaje dodatkowe 100/160/220 (+0,7 mocy umiejętności) obrażeń magicznych.
    • Użycie: Jax zyskuje 25/45/65 (+20% jego mocy umiejętności) mocy umiejętności oraz 25/45/65 (+20% jego dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń od ataku na 6 sekund.
Nunu
  • Bazową prędkość ataku zwiększono z 0,613 do 0,625.
  • Przyrost prędkości ataku na poziom zwiększono z 1,08 do 2,25.
Rammus
  • Czas trwania Kuli Mocy skrócono do 7 z 8 sek.
  • Początkową prędkość Kuli Mocy zwiększono z 25% do 30%.
  • Odbite obrażenia magiczne Kuli Obronnej zmniejszono z 20/30/40/50/60 do 15/25/35/45/55 pkt.
Riven
  • Bazową prędkość ruchu zmniejszono z 325 do 320.
  • Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia z 12 pkt. do 10,4 pkt., co 5 sekund.
  • Zmniejszono regenerację zdrowia na poziom z 1 pkt. do 0,9 pkt., co 5 sekund.
  • Obrażenia podstawowe Połamanych Skrzydeł zwiększono z 30/50/70/90/110 do 30/55/80/105/130.
  • Obrażenia podstawowe Wybuchu Ki zmniejszono z 50/90/130/170/210 do 50/80/110/140/170.
Shaco
  • Czas działania Zabawki Niespodzianki zmniejszono z 90 do 60 sekund.
  • Pozostały czas działania (w sekundach) Zabawki Niespodzianki zostaje wyświetlony na pasku many.
Skarner
  • Koszt many Kryształowego Cięcia zmieniono z 15 pkt. na wszystkich poziomach do 20/22/24/26/28.
  • Zmniejszono efekt spowolnienia Kryształowego Cięcia z 25/30/35/40/45% do 20/25/30/35/40%.
  • Czas odnowienia Nadziania zwiększony z 110/100/90 do 130/120/110.
Tryndamere
  • Podstawowe obrażenia od ataku zmniejszono z 59,2 do 56 pkt.
  • Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia z 10,9 pkt. do 7,9 pkt., co 5 sekund.
  • Redukcję obrażeń od ataku Prześmiewczego Okrzyku zmniejszono z 20/40/60/80/100 do 20/35/50/65/80 pkt.
  • Furia zaczyna zanikać po 5 sekundach, zamiast po 8.
Vayne
  • Bazową prędkość ruchu zmniejszono z 305 do 300.
  • Prędkość ruchu Nocnej Łowczyni zmniejszono z 40 do 30.
  • Zmniejszono premię do obrażeń z Akrobacji do 30/35/40/45/50% z 40/45/50/55/60%.
  • Czas trwania ukrycia Akrobacji podczas trwania Godziny Sądu zmniejszono z 1,5 do 1 sekundy.
Veigar
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że po zabiciu jednostki za pomocą Złowrogiego Uderzenia nie pojawiały się efekty specjalne.
Vladimir
  • Czas odnowienia Transfuzji zmniejszono z 12/10/8/6/4 do 10/8,5/7/5,5/4 sek.
  • Zmniejszono ilość punktów zdrowia otrzymywanych za każdy punkt mocy umiejętności Krwiożerczego Paktu z 1,8 do 1,4.
  • Hemoplaga jest teraz umiejętnością darmową.
  • Wzrost kosztu Przypływów Krwi został zmniejszony z 50% do 25%.
Volibear
  • Pancerz bazowy zwiększono z 17,5 do 20.
  • Pędzący Grom
    • Obrażenia bazowe zwiększono z 25/50/75/100/125 do 30/60/90/120/150 pkt.
    • Volibear zyskuje 15% do prędkość ruchu w czasie trwania umiejętności. Ten bonus zwiększa się do 45%, gdy Volibear biegnie w kierunku wrogich bohaterów.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że atak Pędzącego Gromu bywał przerwany, gdy skierowano go przeciwko szybko poruszającym się celom
  • Szał zadaje dodatkowe obrażenia równe 15%, a nie 18% premii zdrowia.
  • Obrażenia Donośnego Ryku zwiększono z 60/95/130/165/200 do 60/105/150/195/240.
  • Czas odnowienia Wybrańca Burzy nie resetuje się w chwili śmierci.
Warwick
  • Czas odnowienia Zewu Łowcy zmniejszono z 30/27/24/21/18 do 24/22/20/18/16 sek.
Xerath
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Magiczne Łańcuchy czasami ogłuszały przeciwnika na 2 sekundy, zamiast na 1,5.
Przedmioty
  • Jonowa Iskra jest teraz dostępna do kupienia na Summoner's Rift i Twisted Treeline.
  • Ząb Nashora
    • Całkowity koszt zmniejszono z 2885 do 2735 sztuk złota.
    • Moc umiejętności zwiększono z 55 do 65
  • Tabi Ninja
    • Usunięto uniki.
    • Nowa UNIKALNA umiejętność bierna: zmniejsza obrażenia od podstawowych ataków, które nie pochodzą od wież, o 10%
  • Całkowity koszt Żądełka zmniejszono z 1140 do 1090 sztuk złota.
  • Boski Miecz został usunięty z gry.
Czary przywoływacza
  • Czas odnowienia Przypływu Mocy zmniejszono z 220 do 180 sek.
Ogólne
  • Tryb dla daltonistów
    • Nowy tryb, który zmienia sposób wyświetlania pasków zdrowia oraz różnych efektów i animacji dla daltonistów.
    • Lokacja (będąc w trakcie gry): Opcje > Grafika > Opcje zaawansowane > Tryb dla daltonistów (pole)
  • Błogosławieństwo Starszego Jaszczurów nie aktywuje się przy obrażeniach od czarów.
  • Zaktualizowano listę przedmiotów zalecanych dla kilku bohaterów.
Styl graficzny
  • Bohaterowie
    • Skala modelu Sony z Guqin została zmieniona, aby lepiej pasowała do innych skórek
  • Aktualizacja grafik i ekranów wczytywania
    • Klasyczny Alistar
    • Klasyczny Fiddlesticks
    • Klasyczny Galio
    • Klasyczna Janna (poprawa drobnych błędów)
    • Klasyczny Malzahar
    • Uwolniony Alistar (poprawa drobnych błędów)
    • Drapieżna Anivia
    • Olimpijska Anivia
    • Prezes Mundo
    • Bandyta Fiddlesticks
    • Heimerdinger z Warsztatów Piltover
    • Jax z PAX
    • Rybak Jax
    • Mroczny Książę Malzahar
    • Wezyr Malzahar
    • Master Yi Zabójca
    • Shen w Żółtym Stroju
    • Sona - Cicha Noc
    • Biały Mag Veigar
     
Osobiście rani mnie nerf Skarnera, Vayne i Tryndamere'a ale jednak faktycznie przez większość graczy uważani byli za OP. Nerf Ahri nie jest aż tak dotkliwy, więc się ciesze. Nie ruszono ani Lee Sina ani Wukonga, więc będą to moje następne zakupy. A wy co sądzicie ?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Projekt "ELO Hell"