Opis patcha Sejuani
O to zmiany, które zostaną wprowadzone w najbliższym patchu.
PVP.net v1.52
Sejuani, Furia Zimy
PVP.net v1.52
- Drużyny rankingowe
- Maksymalny skład drużyny zwiększony do 9.
- Początkowe drużyny rankingowe będą automatycznie usuwane po pewnym okresie czasu, aby zapobiec blokowaniu nazw.
- Ułatwiono zapraszanie członków drużyny rankingowej do czatu grupy
- Tagi drużyn będą pojawiać się w większej liczbie elementów PVP.net oraz interfejsu gracza.
- Zaproszenia do gier drużynowych będą odtwarzać inny dźwięk niż zwykłe zaproszenia.
- Status członków drużyny będzie wyświetlany na ekranie profilu drużyny, dzięki czemu łatwo będzie można zobaczyć, kto jest online i może uczestniczyć w grze.
- Proces zakładania drużyny uległ uproszczeniu.
- Zmieniono algorytm dobierania przeciwników w grach drużynowych, aby lepiej dobierał przeciwników.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że obserwator został zablokowany na ekranie wczytywania.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ostatnie kilka minut obserwowanej gry było przyspieszone.
- Ogólne
- Świąteczna mapa została usunięta z systemu dobierania przeciwników.
- Zmieniono styl graficzny okien czatu i informacji, aby były bardziej podobne do listy znajomych.
- Pozioma strzałka do przewijania (gdy ma się otwartych więcej niż 4 okna czatu) została usunięta. Okna czatu automatycznie dostosują swój rozmiar tak, aby wszystkie zmieściły się na pasku.
- Usunięto przenoszenie na pierwszy plan okienek z nowymi wiadomościami.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że okna czatu automatycznie przewijały się na sam dół przy każdej nowej wiadomości, niezależnie od aktualnej pozycji.
Sejuani, Furia Zimy
- Zamrożenie (Bierna) - Podstawowe ataki Sejuani zamrażają przeciwników, zmniejszając ich prędkość ruchu o 10% na 3 sekundy.
- Arktyczne Natarcie - Sejuani szarżuje naprzód, zadając magiczne obrażenia i zamrażając przeciwników. Sejuani zatrzymuje się po zderzeniu z wrogim bohaterem.
- Północne Wiatry - Sejuani przywołuje wokół siebie arktyczną burzę, która co sekundę zadaje magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom. Przeciwnicy, którzy cierpią z powodu Zamrożenia lub Odmrożenia, otrzymują dodatkowe obrażenia.
- Odmrożenie - Sejuani zamienia Zamrożenie na Odmrożenie, zadając magiczne obrażenia i jeszcze bardziej zmniejszając prędkość ruchu.
- Lodowcowe Więzienie (Superumiejętność) - Sejuani rzuca swoją bronią, ogłuszając pierwszego trafionego wroga. Pobliscy przeciwnicy są ogłuszeni na krótszą chwilę. Wszystkie cele otrzymują magiczne obrażenia i zostają Zamrożone.
- Koszt many Zwodniczej Kuli zwiększono z 60/65/70/75/80 do 70/75/80/85/90 pkt.
- Czas odnawiania Widmowej Szarży zwiększono do 90/80/70 z 80/70/60.
- Ogólnie
- Bazową prędkość ataku zwiększono z 0,595 do 0,625
- Przyrost prędkości ataku na poziom zwiększono z 2,5 do 2,8
- Przyrost odporności na magię na poziom zwiększono z 0,75 do 1,25 pkt.
- Koszt zdrowia Agonii Ognia zmniejszono z 20/25/30/35/40 do 10/15/20/25/30
- Czas odnowy Sadyzmu zmniejszono z 75 do 65 sek.
- Wprowadzono zmiany dotyczące Mącenia Wody, które pojawiły się na
liście zmian w patchu Ahri, lecz zostały przeniesione do tego patcha:
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Mącenie Wody nie działało, jeśli Fizz zginął.
- Trafienie wroga odpornego na magiczną rybę powoduje, że ryba spada na ziemię, zamiast zniknąć.
- Używanie Rtęciowej Szarfy powoduje obecnie, że magiczna ryba spada na ziemię, zamiast sprawić, że natychmiast pojawia się rekin.
- Dodano licznik 3-2-1, jak w Bombie Zegarowej.
- Nie uderza już w niemożliwe do namierzenie jednostki jak Vladimir w Kałuży Krwi
- Koszt many Grubego Śrutu zwiększono z 60/65/70/75/80 do 60/70/80/90/100 pkt.
- Obrażenia Przypadkowe
- Obrażenia początkowe zmniejszono z 250/375/500 do 250/350/450
- Obrażenia wybuchu zmniejszono z 140/275/400 do 140/250/360
- Czas odnawiania zwiększono z 80/70/60 do 100/90/80
- Przyrost many na poziom zwiększono z 30 do 40 pkt.
- Koszt many Złotej Egidy zmniejszono z 75 do 65 pkt.
- Koszt many Demaciańskiego Sztandaru zmniejszono z 60 do 55 pkt.
- Ogólne
- Podstawowe zdrowie zwiększono z 506 do 551 pkt.
- Przyrost zdrowia na poziom zmniejszono z 83 do 88 pkt.
- Przyrost pancerza na poziom zwiększono z 3,2 do 3,5 pkt.
- Dodano animację do żartu Jaxa
- Niezłomny Szturm - Bierna (Zmiana)
- Za każdym razem, gdy Jax zaatakuje, jego prędkość ataku zwiększa się o 4-10% (efekt nakłada się do 6 razy)
- Cios z Wyskoku
- Czas odnowienia zmieniono z 13/11/9/7/5 na 10/9/8/7/6 sek.
- Obrażenia zmieniono z 20/45/70/95/120 (+1,0 całkowitych obrażeń od ataku) na 70/110/150/190/230 (+1,0 dodatkowych obrażeń od ataku).
- Wzmocnienie
- Czas odnowienia zmniejszono z 9/8/7/6/5 do 7/6/5/4/3 sek.
- Obrażenia zmieniono z 60/95/130/165/200 na 40/85/130/175/220 pkt.
- Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,5 pkt., a nie 0,4 pkt.
- Koszt many zwiększono z 20 do 30 pkt.
- Kontratak (Zmiana)
- Jax unika wszystkich ataków skierowanych w jego stronę przez 1,5 sek. Po upływie tego czasu, Jax zadaje 40/70/100/130/160 (+0,8 dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń fizycznych i ogłusza wszystkich pobliskich wrogów na 1 sekundę. Umiejętność zadaje dodatkowe 10/15/20/25/30 obrażeń za każdy uniknięty atak.
- Potęga Mistrza (Zmiana)
- Bierne: Co trzeci zadany pod rząd atak zadaje dodatkowe 100/160/220 (+0,7 mocy umiejętności) obrażeń magicznych.
- Użycie: Jax zyskuje 25/45/65 (+20% jego mocy umiejętności) mocy umiejętności oraz 25/45/65 (+20% jego dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń od ataku na 6 sekund.
- Bazową prędkość ataku zwiększono z 0,613 do 0,625.
- Przyrost prędkości ataku na poziom zwiększono z 1,08 do 2,25.
- Czas trwania Kuli Mocy skrócono do 7 z 8 sek.
- Początkową prędkość Kuli Mocy zwiększono z 25% do 30%.
- Odbite obrażenia magiczne Kuli Obronnej zmniejszono z 20/30/40/50/60 do 15/25/35/45/55 pkt.
- Bazową prędkość ruchu zmniejszono z 325 do 320.
- Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia z 12 pkt. do 10,4 pkt., co 5 sekund.
- Zmniejszono regenerację zdrowia na poziom z 1 pkt. do 0,9 pkt., co 5 sekund.
- Obrażenia podstawowe Połamanych Skrzydeł zwiększono z 30/50/70/90/110 do 30/55/80/105/130.
- Obrażenia podstawowe Wybuchu Ki zmniejszono z 50/90/130/170/210 do 50/80/110/140/170.
- Czas działania Zabawki Niespodzianki zmniejszono z 90 do 60 sekund.
- Pozostały czas działania (w sekundach) Zabawki Niespodzianki zostaje wyświetlony na pasku many.
- Koszt many Kryształowego Cięcia zmieniono z 15 pkt. na wszystkich poziomach do 20/22/24/26/28.
- Zmniejszono efekt spowolnienia Kryształowego Cięcia z 25/30/35/40/45% do 20/25/30/35/40%.
- Czas odnowienia Nadziania zwiększony z 110/100/90 do 130/120/110.
- Podstawowe obrażenia od ataku zmniejszono z 59,2 do 56 pkt.
- Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia z 10,9 pkt. do 7,9 pkt., co 5 sekund.
- Redukcję obrażeń od ataku Prześmiewczego Okrzyku zmniejszono z 20/40/60/80/100 do 20/35/50/65/80 pkt.
- Furia zaczyna zanikać po 5 sekundach, zamiast po 8.
- Bazową prędkość ruchu zmniejszono z 305 do 300.
- Prędkość ruchu Nocnej Łowczyni zmniejszono z 40 do 30.
- Zmniejszono premię do obrażeń z Akrobacji do 30/35/40/45/50% z 40/45/50/55/60%.
- Czas trwania ukrycia Akrobacji podczas trwania Godziny Sądu zmniejszono z 1,5 do 1 sekundy.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że po zabiciu jednostki za pomocą Złowrogiego Uderzenia nie pojawiały się efekty specjalne.
- Czas odnowienia Transfuzji zmniejszono z 12/10/8/6/4 do 10/8,5/7/5,5/4 sek.
- Zmniejszono ilość punktów zdrowia otrzymywanych za każdy punkt mocy umiejętności Krwiożerczego Paktu z 1,8 do 1,4.
- Hemoplaga jest teraz umiejętnością darmową.
- Wzrost kosztu Przypływów Krwi został zmniejszony z 50% do 25%.
- Pancerz bazowy zwiększono z 17,5 do 20.
- Pędzący Grom
- Obrażenia bazowe zwiększono z 25/50/75/100/125 do 30/60/90/120/150 pkt.
- Volibear zyskuje 15% do prędkość ruchu w czasie trwania umiejętności. Ten bonus zwiększa się do 45%, gdy Volibear biegnie w kierunku wrogich bohaterów.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że atak Pędzącego Gromu bywał przerwany, gdy skierowano go przeciwko szybko poruszającym się celom
- Szał zadaje dodatkowe obrażenia równe 15%, a nie 18% premii zdrowia.
- Obrażenia Donośnego Ryku zwiększono z 60/95/130/165/200 do 60/105/150/195/240.
- Czas odnowienia Wybrańca Burzy nie resetuje się w chwili śmierci.
- Czas odnowienia Zewu Łowcy zmniejszono z 30/27/24/21/18 do 24/22/20/18/16 sek.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Magiczne Łańcuchy czasami ogłuszały przeciwnika na 2 sekundy, zamiast na 1,5.
- Jonowa Iskra jest teraz dostępna do kupienia na Summoner's Rift i Twisted Treeline.
- Ząb Nashora
- Całkowity koszt zmniejszono z 2885 do 2735 sztuk złota.
- Moc umiejętności zwiększono z 55 do 65
- Tabi Ninja
- Usunięto uniki.
- Nowa UNIKALNA umiejętność bierna: zmniejsza obrażenia od podstawowych ataków, które nie pochodzą od wież, o 10%
- Całkowity koszt Żądełka zmniejszono z 1140 do 1090 sztuk złota.
- Boski Miecz został usunięty z gry.
- Czas odnowienia Przypływu Mocy zmniejszono z 220 do 180 sek.
- Tryb dla daltonistów
- Nowy tryb, który zmienia sposób wyświetlania pasków zdrowia oraz różnych efektów i animacji dla daltonistów.
- Lokacja (będąc w trakcie gry): Opcje > Grafika > Opcje zaawansowane > Tryb dla daltonistów (pole)
- Błogosławieństwo Starszego Jaszczurów nie aktywuje się przy obrażeniach od czarów.
- Zaktualizowano listę przedmiotów zalecanych dla kilku bohaterów.
- Bohaterowie
- Skala modelu Sony z Guqin została zmieniona, aby lepiej pasowała do innych skórek
- Aktualizacja grafik i ekranów wczytywania
- Klasyczny Alistar
- Klasyczny Fiddlesticks
- Klasyczny Galio
- Klasyczna Janna (poprawa drobnych błędów)
- Klasyczny Malzahar
- Uwolniony Alistar (poprawa drobnych błędów)
- Drapieżna Anivia
- Olimpijska Anivia
- Prezes Mundo
- Bandyta Fiddlesticks
- Heimerdinger z Warsztatów Piltover
- Jax z PAX
- Rybak Jax
- Mroczny Książę Malzahar
- Wezyr Malzahar
- Master Yi Zabójca
- Shen w Żółtym Stroju
- Sona - Cicha Noc
- Biały Mag Veigar
Komentarze
Prześlij komentarz