Zmiany u Jaxa - analiza.
W najbliższym patchu nastąpi rework Jaxa. Amerykańscy gracze już mieli okazję go przetestować, my niestety nie. Zobaczmy, jak to wygląda.
Pasyw :
Zalety:
- Bonus do Szybkości Ataku dostępny jest już od pierwszego poziomu i jest bardziej efektywny przy dłuższych walkach.
- Jax nie dostaje już dodatkowe życia i przez to traci na wytrzymałości. Ma to wpływ na wszystkie fazy rozgrywki. Zwiększenie bazowego życia nie rekompensuje tego.
- Bonus do ataku szybkości wypada blado w porównaniu do pasywa ze starego ulti Jaxa. Maksymalnie jest to 84%, a poprzednio na 18 poziomie mógł zyskać nawet 140%
- Nowy Leap Strike ma mniejszy czas odnowienia i nie zmienił się zbytnio jeśli chodzi o obrażenia.
- Może być używany częściej i po mniejszych kosztach. Większe obrażenia na początku rozgrywki wiążą się z mniejszymi w późniejszych etapach. Umiejętność zyskuje teraz więcej z AP.
- Umiejętność zadaje teraz większe obrażenia i teoretycznie dużo, dużo większy jeśli podczas użycia unikasz dużych ilości ataków.
- 100% szansa na unik przez krótki okres czasu nie zapewnia takiej redukcji obrażeń, jaką mógłbyś uzyskać dzięki dawnemu, stałemu bonusowi do Uniku.
- Zwiększony czas odnowy oznacza, że będziesz atakowany dłużej oraz będziesz oszałamiać przeciwników rzadziej. Logiczne.
- Łatwiej jest gankować, ponieważ do oszołomienia nie potrzebujesz zrobić uniku.
- Przeciwnie, pojedynki będą teraz trudniejsze, bo przeciwnik może po prostu przestać Cię atakować gdy uruchomisz umiejętność.
- Najlepszy steroid w grze. Tyle wystarczy powiedzieć.
Są to tylko podsumowania. Dokładne opisy poparte wyliczeniami znajdziecie tutaj : Część 1 i Część 2
Komentarze
Prześlij komentarz