Zmiany u Jaxa - analiza.


W najbliższym patchu nastąpi rework Jaxa. Amerykańscy gracze już mieli okazję go przetestować, my niestety nie. Zobaczmy, jak to wygląda.

Pasyw :
Zalety:
  • Bonus do Szybkości Ataku dostępny jest już od pierwszego poziomu i jest bardziej efektywny przy dłuższych walkach.
Wady:
  • Jax nie dostaje już dodatkowe życia i przez to traci na wytrzymałości. Ma to wpływ na wszystkie fazy rozgrywki. Zwiększenie bazowego życia nie rekompensuje tego.
  • Bonus do ataku szybkości wypada blado w porównaniu do pasywa ze starego ulti Jaxa. Maksymalnie jest to 84%, a poprzednio na 18 poziomie mógł zyskać nawet 140%
Leap Strike :
  • Nowy Leap Strike ma mniejszy czas odnowienia i nie zmienił się zbytnio jeśli chodzi o obrażenia.
Empower :
  • Może być używany częściej i po mniejszych kosztach. Większe obrażenia na początku rozgrywki wiążą się z mniejszymi w późniejszych etapach. Umiejętność zyskuje teraz więcej z AP.
Counter Strike :
  •  Umiejętność zadaje teraz większe obrażenia i teoretycznie dużo, dużo większy jeśli podczas użycia unikasz dużych ilości ataków.
  • 100% szansa na unik przez krótki okres czasu nie zapewnia takiej redukcji obrażeń, jaką mógłbyś uzyskać dzięki dawnemu, stałemu bonusowi do Uniku.
  • Zwiększony czas odnowy oznacza, że będziesz atakowany dłużej oraz będziesz oszałamiać przeciwników rzadziej. Logiczne.
  • Łatwiej jest gankować, ponieważ do oszołomienia nie potrzebujesz zrobić uniku.
  • Przeciwnie, pojedynki będą teraz trudniejsze, bo przeciwnik może po prostu przestać Cię atakować gdy uruchomisz umiejętność.
Grandmaster's Might:
  • Najlepszy steroid w grze. Tyle wystarczy powiedzieć.

Są to tylko podsumowania. Dokładne opisy poparte wyliczeniami znajdziecie tutaj : Część 1 i Część 2


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Projekt "ELO Hell"