Przedstawiamy Fiorę, Mistrzynię Szpady
Minęło trochę czasu, odkąd stworzyliśmy prawdziwego prowadzącego,
walczącego wręcz. Fiora, Mistrzyni Szpady jest pierwszym prawdziwym
podejściem do tego tematu od wydania gry. Mogliśmy skupić się w niej na
jednym aspekcie - prędkości.
Udowadniając, że walka wręcz nie jest domeną wyłącznie facetów z
ogromną bronią, Fiora korzysta ze zwinności i niesamowitej prędkości.
Pokonuje wrogów z gracją fechmistrza. Potrafi też sparować cios
przeciwnika, a następnie przeprowadzić kontrę, odbijając obrażenia, w
związku z czym wrogowie muszą atakować ją ostrożnie.
Prowadzący walczący w zwarciu musi wiedzieć, kiedy zaatakować i jak
przylgnąć do celu, pomimo ciskanych zewsząd ogłuszeń, spowolnień i
sideł. Fiora nie ignoruje ich poprzez odporność na kontrolę tłumu lub
bycie zbyt upartą, by stracić ostatnie punkty zdrowia – to byłoby
niegrzeczne. Jej Taniec Śmierci sprawia, że przemieszcza się między
wrogami tak szybko, iż w jego trakcie nie sposób jej trafić. Użycie go
na początku potyczki sprawia, że Fiora zada spore obrażenia, ale będzie
podatna na kontratak. Wyczucie czasu może zdecydować, czy umrze nagłą
śmiercią, czy zabije wszystkim członków wrogiej drużyny.
Prowadzący walczący w zwarciu nie są już klubem dla chłopców - Fiora
dodaje tej grupie gracji i uroku. Chociaż nie jest tak duża i groźna jak
jej towarzysze, niedocenienie jej może okazać się poważnym błędem.
Umiejętności:
- Fechtunek (bierna) - Fiora regeneruje zdrowie przez 6 sekund, ilekroć zada obrażenia. Trafienie bohatera sprawia, że efekt ten kumuluje się do 4 razy.
- Wypad - Fiora rzuca się naprzód, by trafić cel, zadając obrażenia fizyczne. W ciągu kilku sekund może ona po raz drugi użyć tej umiejętności za darmo.
- Riposta - Obrażenia od ataku Fiory zwiększają się. Po jej użyciu Fiora paruje następny podstawowy atak i odbija go w formie obrażeń magicznych. Działa przeciwko bohaterom, potworom i dużym stworom.
- Zwinność Szermierza - Fiora tymczasowo otrzymuje premię do prędkości ataku. Każdy podstawowy atak lub Wypad zwiększa jej prędkość ruchu. Zabicie bohatera odnawia Zwinność Szermierza.
- Taniec Ostrzy (superumiejętność) - Fiora skacze po polu bitwy, zadając wrogom obrażenia fizyczne. Kolejne trafienia tego samego celu zadają mniejsze obrażenia.
Historia:
Jako najmłodsza córa szlacheckiego Domu Laurent, Fiora zawsze
uważała, że będzie wielka. Laurentowie od wieków byli mistrzami
pojedynków w Demacii, a ojciec Fiory uważany był za jednego z
najlepszych fechtmistrzów. Zainspirowana tym dziewczyna rozpoczęła
treningi, kiedy tylko mogła udźwignąć ostrze i szybko wykazała się
większym talentem, niż rodzeństwo. Im była starsza, pewność siebie Fiory
i jej zdyscyplinowanie pogłębiły przepaść między nią a jej
rówieśnikami. Była postrzegana jako arogancka, ale nikt nie potrafił jej
pokonać, a każde zwycięstwo podnosiło jej samoocenę. Mimo to Fiora
nigdy nie spoczęła na laurach i z całych sił starała się dorównać ojcu..
Jej miłość została jednak poddana próbie. W przeddzień pojedynku ojca
Fiory przyłapano na dosypywaniu przeciwnikowi trucizny spowalniającej
ruchy. Po tym incydencie wiele osób, które pokonał, wysunęło własne
oskarżenia: o używanie zatrutej broni, przekupstwa czy szantaż.
Reputacja rodziny legła w gruzach. Fiora była rozwścieczona. Jej bohater
zdradził ideały, a elita Demacii zaczęła wątpić w umiejętności samej
dziewczyny. Desperacko pragnęła przywrócić dobre imię rodzinie. Chciała
też, aby świat uznał jej mistrzostwo. Uznała, że rozwiązaniem jest walka
na arenie, na której będzie mogła stawić czoła najpotężniejszym
wojownikom świata, nie będąc oskarżaną o oszustwa: League of Legends.
„Pewność siebie Fiory byłaby nieznośna... gdyby nie fakt, że jest uzasadniona” – Jarvan IV
Komentarze
Prześlij komentarz