Hecarim Patch Notes
League of Legends v1.0.0.138
Hecarim Cień Wojny
- Wojenna Ścieżka (Bierne) – Hecarim przenika przez jednostki i otrzymuje premię do obrażeń od ataku równą procentowi jego premii do prędkości ruchu.
- Spustoszenie – Hecarim tnie pobliskich przeciwników, zadając obrażenia fizyczne.
- Duch Przerażenia - Hecarim przez krótki czas zadaje pobliskim przeciwnikom obrażenia magiczne. Hecarim zyskuje zdrowie równe pewnemu procentowi obrażeń, które otrzymają przeciwnicy.
- Niszczycielska Szarża - Hecarim na krótki czas zyskuje premię do prędkości ruchu. Jego następny atak odrzuca cel do tyłu i zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne w zależności od odległości, którą pokonał od momentu aktywowania umiejętności.
- Nawałnica Cieni (Superumiejętność) - Hecarim przywołuje widmowych jeźdźców i szarżuje, zadając obrażenia magiczne w linii. Po szarży wytwarza falę uderzeniową, zadając obrażenia magiczne pobliskim przeciwnikom i sprawiając, że uciekają z przerażenia.
Annie
- Piromania działa teraz jak inne ładowane umiejętności bierne (rzucenie zaklęcia, które ogłusza nie daje już ładunku, jednak ilość wymaganą do naładowania zmniejszono z 5 do 4.)
Akali
- Pancerz podstawowy zwiększono z 17 do 20 pkt.
- Podstawowe zdrowie zwiększono z 510 do 530 pkt.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Tańca Cienia nie aktualizował się wraz z nowymi rangami lub skróceniem czasu odnowienia, dopóki nie osiągnął pełni ładunków (3)
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Osłona Zmierzchu nie zapewniała asyst
Gragas
- Zaktualizowano listę przedmiotów zalecanych
Graves
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Obrażenia Przypadkowe kosztowały manę i zaczynały się odnawiać, nie zadając obrażeń
Irelia
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że na Irelię zbyt słabo działały oślepienia i uciszenia
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie można było wystrzelić dodatkowych Transcendentalnych Ostrzy
Jax
- Niezłomny Szturm (Bierna) będzie się teraz kumulować, nawet jeśli Jax nie trafi lub przeciwnik uniknie ataku
Karma
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Mantry nie aktualizował się wraz z nowymi rangami lub skróceniem czasu odnowienia, dopóki nie osiągnął pełni ładunków (2)
Kayle
- Niebiańskie Błogosławieństwo
- Koszt many zwiększono z 45/85/125/165/205 do 60/105/150/195/240 pkt.
- Prędkość ruchu zwiększono z 15/17/19/21/23% do 18/21/24/27/30%
- Czas trwania przyspieszenia zwiększono z 2,5 do 3 sek.
- Koszt many zwiększono z 60/65/70/75/80 do 60/70/80/90/100 pkt.
- Nie regeneruje już zdrowia w trakcie Icathiańskiej Niespodzianki
- Wyjąca Wichura teraz podrzuca tym wyżej, im dłużej się na niej koncentruje (80 + 10 / sek. koncentracji zamiast 100).
- Monsun
- Zmniejszono koszt many ze 200/275/350 do 150/225/300 pkt.
- Odległość odrzucenia zmniejszono z 1000 do 875
- Słoneczny Blask ma nowe cząsteczki
- Pole trafienia Ostrza Zenitu powiększono, by pasowało do animacji
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Słoneczny Blask dawał podwójne zabójstwa przeciwko celom takim jak Kog'Maw (Icathiańska Niespodzianka)
- Naprawiono błąd w wyświetlaniu umiejętności biernej Lulu - teraz pokazuje dokładnie, ile Pix zadaje obrażeń
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pix zostawał pomagać sojusznikowi po powrocie do Lulu
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lulu zaliczano obrażenia, które zadał Pix, pomagając sojusznikowi
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Świetlistej Osobliwości wynosił 11 sekund, a nie 10
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do prędkości ruchu z Sejsmicznego Odłamka przepadała, kiedy cel ginął
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty w stylu Anioła Stróża przerywały Szybki Krok do momentu śmierci i odrodzenia
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że bohater ten mógł spowodować, że stwory atakowały same siebie
- Koszt many Rozkazu: Atakuj zmniejszono z 50/55/60/65/70 do 50 pkt. na każdym poziomie
- Koszt many Arktycznego Natarcia zmniejszono z 80/85/90/100/110 do 70/75/70/80/90 pkt.
- Czas odnowienia Lodowcowego Więzienia zmniejszono z 150/130/110 do 130/115/100 sek.
- Zmniejszono koszt utrzymania Krwiożerczego Stada z 5/7/9 do 5/6/7 pkt. many
- Przyspieszono animacje podstawowego ataku
- Czas odnowienia Szybkich Ruchów zmniejszono z 22 do 17 sek.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Trującej Pułapki nie aktualizował się wraz z nowymi rangami lub skróceniem czasu odnowienia, dopóki nie osiągnął pełni ładunków (3)
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Toksyczne Strzałki zadawały mniej obrażeń, niż powinny przy dużej prędkości ataku
- Tristana będzie teraz usiłować atakować bohaterów trafionych Wybuchowym Strzałem lub Niszczącym Strzałem
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Vladimira czasem trafiały pociski podczas używania Kałuży Krwi
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wygłodniały Ghul nie leczył Yoricka przed ulepszeniem Gnijącego Ghula
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyświetlane informacje o spowolnieniu Hextechowych Min były nieprawdziwe
- Koszt many Zagięcia Czasu zmniejszono ze 100 do 80 pkt.
- Koszt many Chronoskoku zmniejszono z 200 pkt. na wszystkich poziomach do 125/150/175
- Przelicznik zdrowia na obrażenia Włóczni Atmy zmniejszono z 2% do 1,5%
- Zmniejszono premię do zdrowia Ostrza Dorana ze 100 do 80 pkt.
- Zmniejszono premię do zdrowia Pierścienia ze 100 do 80 pkt.
- Czas istnienia tarczy Pochłaniacza Uroków zwiększono z 3 do 5 sek.
- Koszt stworzenia Końca Rozumu zwiększono z 550 do 700 sztuk złota (koszt ogółem wzrósł z 2000 do 2150
- Ostatni Szept będzie teraz wyświetlany jako rozwinięcie Kilofa w sklepie
- Nagrody w PD/złocie dla bohaterów
- Bohaterowie będą otrzymywać więcej doświadczenia za zabijanie wrogów na wyższym poziomie (zwłaszcza o 2 lub więcej), ale mniej za pokonanie postaci na niższych poziomach
- Maksymalną ilość złota za zabicie gracza z długą serią zabójstw zwiększono z 500 do 600 szt. złota
- Zwiększono doświadczenie w przypadku, kiedy przy zabójstwie jest ponad jeden bohater; kiedy dzieli się ono na dwóch, otrzymują teraz o 30,4% więcej, a nie 26,1%
- Prędkość regeneracji PZ i many wyświetlana jest na paskach
- Pokazywanie paska zdrowia stworów ustawione jest teraz domyślnie na Ctrl+L (zamiast L)
- Znaki regeneracji stworów przywracają teraz 40 pkt. many (a nie 30)
- Dodano wyskakujące informacje (np. „Unieruchomienie!”) do niektórych zaklęć, które ich nie posiadały (jak Spojrzenie Meduzy Cassiopei) i usunięto z efektów, które ich nie potrzebowały (jak Wybuchająca Beczka Gragasa)
- Naprawiono kolejny błąd, który sprawiał, że umiejętność dawała podwójne zabójstwo przeciwko celom takim jak Kog'Maw (Icathiańska Niespodzianka)
- Animowany tekst walk
- Dodano animowany tekst dla wszystkich obrażeń
- Kolor obrażeń zależy teraz od typu obrażeń.
- Obrażenia fizyczne - czerwony
- Obrażenia magiczne - fioletowy
- Obrażenia nieuchronne - biały
- Starą wersję tekstu można przywrócić w menu opcji.
- Kolor obrażeń zależy teraz od typu obrażeń.
- Dodano animowany tekst dla efektów KT i niewrażliwości
- Kolory w podsumowaniu śmierci zależą teraz od zadanych obrażeń
- Opcje interfejsu zmieniono, by obsługiwały nowy wyświetlający się tekst.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że tekst z obrażeniami pozostawał czasem na ekranie
- Dodano animowany tekst dla wszystkich obrażeń
- System ogłoszeń
- Poprawiono jakość ogłoszeń o zabójstwach
- Wyższe wielobójstwa będą teraz ogłaszane zamiast mniejszych wielobójstw tego samego gracza (informacja o mniejszym wielobójstwie zostanie pominięta)
- Ogłoszenie „AS!” powinno teraz działać lepiej.
- Dodano animowane informacje tekstowe dla wielobójstw i pierwszej krwi
Cechy PvP.net
- Dodano stan pierwszego zwycięstwa dnia do profilu przywoływacza.
- Dodano wyszukiwarkę w liście gier niestandardowych. Można w niej wyszukiwać nazwy gry lub jej gospodarza.
Runy
- Odporność na magię zapewnianą przez Mniejszy Znak Ochrony, Znak Ochrony oraz Większy Znak Ochrony zmniejszono o 20%
- Odporność na magię zapewnianą przez Mniejszy Glif Ochrony, Glif Ochrony oraz Większy Glif Ochrony zmniejszono o 10%
- Odporność na magię zapewnianą przez Mniejszą Esencję Ochrony, Esencję Ochrony oraz Większą Esencję Ochrony zmniejszono o 11,1%
- Przebicie odporności zapewniane przez Mniejszy Glif Przenikliwości, Glif Przenikliwości i Większy Glif Przenikliwości zwiększono o 20%
- Przebicie odporności zapewniane przez Mniejszą Esencję Przenikliwości, Esencję Przenikliwości i Większą Esencję Przenikliwości zwiększono o 15%
- Moc umiejętności zapewnianą przez Mniejszy Glif Potęgi, Glif Potęgi i Większy Glif Potęgi zwiększono o 20%
Drużynowa walka z SI
- Dodano bota Siona i bota Vladimira
- Poprawiono algorytmy dobierania celów pod wieżami wroga, by boty nie atakowały tak często
- Poprawiono logikę pomagania sobie botów
- Boty potrafią kupować teraz eliksiry po zakupie wszystkich przedmiotów
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że boty czasami losowo biegły do bazy wroga
- Poziom trudności botów będzie teraz wyświetlany na ekranie podsumowania rozgrywki
- Dodano możliwość założenia niestandardowej gry w Dominion i dodania do niej botów
Komentarze
Prześlij komentarz