Poznajcie Hecarima, Cień Wojny!


Przywoływacze!

Jeśli głośno domagasz się dodania ciężkiej kawalerii do swojej drużyny w League of Legends, Hecarim, Cień Wojny przybywa ci na pomoc. Ten szybki wojownik jest wyjątkowo skuteczny w zastawianiu zasadzek i inicjowaniu walk. Poza tym, jest ogromnym centaurem, który swoim kopytem może zmiażdżyć przeciwnika!

Hecarim odznacza się również wieloma umiejętnościami, dzięki którym porusza się i zbliża z zawrotną szybkością. Niszczycielska Szarża daje Hecarimowi premię do prędkości ruchu na krótki czas, dzięki czemu może zainicjować walkę, złapać uciekającego wroga, a nawet uciec, jeśli zajdzie taka potrzeba. Nawałnica Cieni pozwala na rozbicie szeregów wroga w walce drużynowej oraz ustawia Hecarima w idealnej pozycji do zadania obrażenia obszarowego. Dzięki Wojennej Ścieżce Hecarim dostaje dodatek do każdego przedmiotu dającego premię do prędkości ruchu.
Dzięki swoim umiejętnościom, Hecarim jest wyjątkowo wszechstronny. Może siać spustoszenie w drużynie wroga, zadając obrażenia obszarowe. Premia do prędkości, którą dostaje dzięki Niszczycielskiej Szarży, może pomóc w ustawianiu zasadzek w dżungli lub w ucieczce przed zasadzką wroga w alei. Niezależnie od tego, gdzie umieścisz nowego bohatera, na pewno warto mieć go w swojej stajni!











Umiejętności:
  • Wojenna Ścieżka (Bierne) – Hecarim przenika przez jednostki i otrzymuje premię do obrażeń od ataku równą procentowi jego premii do prędkości ruchu.
  • Spustoszenie – Hecarim tnie pobliskich przeciwników, zadając obrażenia fizyczne.
  • Duch Przerażenia - Hecarim przez krótki czas zadaje pobliskim przeciwnikom obrażenia magiczne. Hecarim zyskuje zdrowie równe pewnemu procentowi obrażeń, które otrzymają przeciwnicy.
  • Niszczycielska Szarża - Hecarim na krótki czas zyskuje premię do prędkości ruchu. Jego następny atak odrzuca cel do tyłu i zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne w zależności od odległości, którą pokonał od momentu aktywowania umiejętności.
  • Nawałnica Cieni (Superumiejętność) - Hecarim przywołuje widmowych jeźdźców i szarżuje, zadając obrażenia magiczne w linii. Po szarży wytwarza falę uderzeniową, zadając obrażenia magiczne pobliskim przeciwnikom i sprawiając, że uciekają z przerażenia.


Historia: 
Odkąd pierwszy raz zauważono ją na północno-zachodnich brzegach Valoran, ogromna pancerna zjawa, znana jako Hecarim budzi przestrach wśród wszystkich, którzy ją dojrzą. Nikt nie widział wcześniej niczego podobnego do tego eterycznego tytana, a powód jego pojawienia się jest zagadką. Kiedy Hecarim ruszył na wschód, zostawiając za sobą zniszczoną, wyzutą z życia ziemię, wieśniacy zaczęli uciekać do pobliskiej Demacii. W przepełnionych karczmach zaczęto opowiadać o tej nieludzkiej zjawie. Niektórzy twierdzili, że to żądne zemsty widmo starożytnego wojownika, pragnące zniszczyć wszystko, co żyje; ktoś inny utrzymywał, że widział, jak przewodzi legionowi widmowych kawalerzystów; inni uważali, że to dzieło jakiegoś nekromanty. Pewien demaciański dowódca, chcący uspokoić przerażone miasto, zebrał grupę najlepszych żołnierzy i wyr
uszył, by zawrócić lub zniszczyć Hecarima.


Stanęli oni na drodze zjawy i przygotowali się do obrony. Kiedy widmo ruszyło na nich, przejął ich nagły strach. Przerażeni mężczyźni byli w stanie tylko krzyczeć, kiedy tratował ich duchowy tytan, miażdżąc ich pod żelaznymi kopytami. Hecarim odwrócił się do zdruzgotanego, przestraszonego dowódcy i powiedział lodowatym tonem: „To dopiero początek. Żadna armia śmiertelników nie wytrzyma naporu Shadow Isles”. Następnie Hecarim ruszył dalej. Obłąkany po tym spotkaniu dowódca dotarł do Demacii, gdzie jego ostrzeżenia uznano za brednie szaleńca. Wciąż nie wiadomo, skąd wziął się Hecarim, ani co zamierza, jednak jego cel stał się jasny, gdy dotarł do Institute of War i rozkazującym i pełnym grozy tonem zażądał, by dopuszczono go do League of Legends.


„Nie rozumiecie... Pochłoną nas cienie...” - Były demaciański dowódca
























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Projekt "ELO Hell"