Hecarim Patch - rozległe info
Oto wszystkie informacje, jakie zostały udostępnione na temat następnego patcha League of Legends. Lista zmian pochodzi z PBE, więc mimo iż jest bardzo prawdopodobna, to póki RIOT jej nie potwierdzi to nic nie jest pewne.
Ogólne zmiany w grze:
Ulepszone komunikaty o walce
Ups! Niestety niezbyt dokładnie wyjaśniliśmy nasze plany dotyczące zmian w stronach specjalizacji, które zostaną dokonane w następnym patchu. Strony specjalizacji będą teraz zapisywane na serwerze. Wszystkie strony, które macie teraz utworzone zostaną skasowane w tym procesie.
Niszczycielska szarża
Hecarim zwiększa szybkość ruchu na 4 sekundy. Jego następny atak odrzuca przeciwników zadając im od 40/75/110/145/180 (+0,5 bonusowego AD) do 80/150/220/290/360 (+1 bonusowego AD) fizycznych obrażeń w zależności jak daleko przebiegł Hecarim w czasie trwania umiejętności.
Zmiany w istniejących bohaterach:
Zmiany w przedmiotach:
Ogólne zmiany w grze:
Ulepszone komunikaty o walce
W aktualizacji Hecarim znajdziecie animowane, oznaczone odpowiednimi kolorami, bardziej czytelne komunikaty o obrażeniach, leczeniu, efektach kontroli tłumu oraz zdobywanym złocie. Obrażenia fizyczne będą oznaczane na czerwono, magiczne na fioletowo, nieuchronne na biało, a komunikaty o leczeniu na zielono. Zajęliśmy się również paletą kolorów dla przywoływaczy, którzy mają problem z rozróżnianiem barw, więc jeśli korzystacie z naszego nowego trybu dla daltonistów, będziecie mieć inny zestaw kolorów. Dodatkowo, wszystkie te wartości będą wyskakiwać w różnych kierunkach, dlatego będziecie dokładnie wiedzieć, ile obrażeń zadajecie.
Jeśli nowa forma tekstów nie spodoba wam się, w menu interfejsu zamieściliśmy opcję pozwalającą powrócić do takiej wersji, jaka obecnie wyświetlana jest w grach na żywo.
Strony specjalizacji zachowywane na serwerze
Jesteś przywoływaczem w ciągłym ruchu? Czy grasz, korzystając z lokalnego połączenia LAN, spotykasz się ze znajomymi w domu, czy po prostu zmieniacie komputery między sesjami? Dzięki aktualizacji Hecarim możesz odetchnąć. Będziemy przechowywać wasze strony ze specjalizacjami online... Bez względu na to, gdzie dołączycie do gry!Ups! Niestety niezbyt dokładnie wyjaśniliśmy nasze plany dotyczące zmian w stronach specjalizacji, które zostaną dokonane w następnym patchu. Strony specjalizacji będą teraz zapisywane na serwerze. Wszystkie strony, które macie teraz utworzone zostaną skasowane w tym procesie.
Kiedy przeprowadziliśmy nasze analizy okazało się, że wielu z was gra z więcej niż jednej lokacji. Dlatego właśnie chcemy wam ułatwić to przez wprowadzenie bardziej globalnego systemu zapisywania stron specjalizacji. Kiedy ustawicie na nowo swoje specjalizacje zostaną one zapisane na serwerze i przypisane do waszego konta.
Aktualizacje interfejsu
Dodaliśmy dwie aktualizacje do interfejsu: lewy dolny panel, pokazujący obrażenia od ataku, moc umiejętności, prędkość ataku, prędkość ruchu, pancerz oraz odporność na magię, ma nową, bardziej czytelną czcionkę.
Dodatkowo za każdym razem, gdy wasze zdrowie, mana, czy energia nie są na najwyższym poziomie, poziom tempa regeneracji waszego zdrowia/many/energii zostanie wyświetlony w odpowiednim pasku zdrowia/many/energii, na dole ekranu. Co więcej, na tempo regeneracji będą składać się też efekty takie jak Mikstura Zdrowia, superumiejętność Dra Mundo, Sadyzm.
Aktualizacje bota
Jeśli lubicie grać z lub przeciwko bohaterom kontrolowanym przez komputer, mamy dla was dobre wieści! Po pierwsze: bota Siona dodano do listy botów w trybie drużynowej walki z SI , więc jeśli chcecie ukarać któregoś z nieumarłych Noxian, macie szczęście. Po drugie, wszystkie boty nauczyły się nowych sztuczek: gdy już całkowicie ukończą ścieżki rozwoju, zaczną dodawać sobie mocy przez eliksiry. Do tego gospodarze gier niestandardowych mogą teraz dodawać boty do gier w trybie Dominion.Hecarim:
Statystyki:
- Damage: 56 (+3 per level)
- Health: 535 (+95 per level)
- Mana: 250 (+40 per level)
- Movement Speed: 320
- Armor: 20 (+4 per level)
- Magic Resist: 31.25 (+1.25 per level)
- Health Per 5 Sec: 8
- Mana Per 5 Sec: 6.5
Umiejętności:
Wojenna ścieżka
Hecarim przenika przez jednostki i otrzymuje premię w wysokości 12.5 / 17.5 / 20/ 22.5 / 25% do obrażeń od ataku równą procentowi jego premii do prędkości ruchu.
Hecarim przenika przez jednostki i otrzymuje premię w wysokości 12.5 / 17.5 / 20/ 22.5 / 25% do obrażeń od ataku równą procentowi jego premii do prędkości ruchu.
Spustoszenie
Hecarim tnie pobliskich wrogów zadając im 50/80/110/140/170 (+0,6 bonusowego AD) fizycznych obrażeń. (połowa dla potworów i minionów)
Jeśli Hecarim zrani przynajmniej jednego wroga tym atakiem otrzyma stack Spustoszenia, obniżając bazowe odnowienie tej umiejętności o 1 sekundę przez krótki okres czasu. Efekt stackuje się maksymalnie dwa razy.
Hecarim tnie pobliskich wrogów zadając im 50/80/110/140/170 (+0,6 bonusowego AD) fizycznych obrażeń. (połowa dla potworów i minionów)
Jeśli Hecarim zrani przynajmniej jednego wroga tym atakiem otrzyma stack Spustoszenia, obniżając bazowe odnowienie tej umiejętności o 1 sekundę przez krótki okres czasu. Efekt stackuje się maksymalnie dwa razy.
- Koszt - 25 Mana
- Zasięg - 20
- Odnowienie - 4 sekundy
Duch przerażenia
Hecarim zadaje 80/125/170/215/260 (+0.8 AP) magicznych obrażeń przez 4 sekundy wszystkim pobliskim wrogom. Hecarim leczy się za 10/15/20/25/30% obrażeń, których Ci wrogowie doświadczą z jakiegokolwiek źródła.
Hecarim zadaje 80/125/170/215/260 (+0.8 AP) magicznych obrażeń przez 4 sekundy wszystkim pobliskim wrogom. Hecarim leczy się za 10/15/20/25/30% obrażeń, których Ci wrogowie doświadczą z jakiegokolwiek źródła.
Hecarim nie może uleczyć więcej niż 60/90/120/150/180 życia od minionów.
- Koszt - 50/60/70/80/90 Mana
- Zasięg - 575
- Odnowienie - 14 sekund
Hecarim zwiększa szybkość ruchu na 4 sekundy. Jego następny atak odrzuca przeciwników zadając im od 40/75/110/145/180 (+0,5 bonusowego AD) do 80/150/220/290/360 (+1 bonusowego AD) fizycznych obrażeń w zależności jak daleko przebiegł Hecarim w czasie trwania umiejętności.
- Koszt - 60 Mana
- Zasięg - 300
- Odnowienie - 24 / 22 / 20 / 18 / 16 sekund
Nawałnica cieni ( superumiejętność )Hecarim przywołuje widmowych jeźdźców i szarżuje, zadając 100/200/300 (+0.8) magicznych obrażeń kogokolwiek trafi.
Hecarim wytwarza fale uderzeniową gdy zakończy szarżować zadając dodatkowe 50/125/200 (+0.4) magicznych obrażeń i powodując, że pobliscy wrogowie uciekają od Hecarima przez 1 sekundę.
Hecarim poruszy się tylko do wybranej lokacji, natomiast widmowi jeźdźcy przebędą pełną drogę.
Hecarim poruszy się tylko do wybranej lokacji, natomiast widmowi jeźdźcy przebędą pełną drogę.
- Koszt - 100 Mana
- Zasięg - ?
- Odnowienie - 140 / 120 / 100 sekund
- Bazowe życie zwiększone do 530, z 510.
- Bazowy Pancerz zwiększony do 20, z 17.
- Monsun kosztuje teraz 150/225/300 Mana, obniżony z 200/275/350 Mana.
- Divine Blessing zwiększa prędkość ruchu o 18/21/24/27/30% na 3 sekundy, z 15/17/19/21/23% na 2,5 sekundy.
- Divine Blessing leczy teraz 60/105/150/195/240, z 45/85/125/165/205.
- Divine Blessing kosztuje teraz 60/70/80/90/100 Mana, z 60/65/70/75/80 Mana.
- Command: Attack kosztuje teraz 50 Mana na wszystkich poziomach zamiast 50/55/60/65/70 Mana.
- Arctic Assault kosztuje teraz 70/75/80/85/90 Mana, z 70/80/90/100/110 Mana.
- Ravenous Flock kosztuje teraz dodatkowe 5/6/7 Mana na każdą sekunde, z 5/7/9 Mana.
- Hexplosive Minefield spowalnia teraz przeciwników na 1.5 sekundy, zamiast na 2 sekundy
- Chronoshift kosztuje teraz 125/150/175 Mana, zamiast 200 Mana na każdym poziomie.
- Time Warp kosztuje teraz 80 Mana, zamiast 100 Mana.
- Atma's Impaler zapewnia teraz AD odpowiednie do 1.5% maksymalnego HP, zamiast 2%.
- Doran's Blade zapewnia teraz +80 HP, zamiast +100 HP.
- Doran's Ring zapewnia teraz +80 HP, zamiast +100 HP.
- Hexdrinker - tarcza trwa teraz 5 sekund, zamiast 3 sekund.
- Wit's End -całkowity koszt to 2150 z kosztem recepty 700. Zwiększony z 2000 za przedmiot 550 za receptę.
jeśli obniżą tą atme.. Dalej będzie się opłacało ją kupować z Warmogiem, czy Frozen Malletem?
OdpowiedzUsuńKiedy wejdzie ten Patch
OdpowiedzUsuńAtma's Impaler zapewnia teraz AD odpowiednie do 1.5% maksymalnego HP, zamiast 2%.
OdpowiedzUsuńbez komentarza :/
Dobija mnie oficjalna wersja gry. Nie potrafią lamki wprowadzić tego hecarima czy co?
OdpowiedzUsuń