Ahri, Lisica o Dziewięciu Ogonach


Styl Ahri oscyluje wokół mobilności i utrzymywaniu dogodnej pozycji do rzucania zaklęć. Przy prawidłowej grze, Ahri krazy wokół rozgrywki drużynowej, wykańcza rannych wrogów i dręczy słabych.


Umiejętności:


  • Duszożerca (Biernie): Ahri otrzymuje ładunek Duszożercy, ilekroć jej zaklęcie uderzy wroga (maksymalnie trzy ładunki na zaklęcie). Po zdobyciu dziewięciu ładunków, kolejne zaklęcie Ahri ma duża ilość wampiryzmu zaklęć.
  • Kula Oszustwa: Ahri wypuszcza i przyciąga do siebie kule, zadając obrażenia magiczne podczas wypuszczenia i obrażenia nieuchronne podczas przyciągania.
  • Lisi Ogien: Ahri atakuje potrójnym lisim ogniem, który po chwili łączy się i atakuje pobliskich wrogów.
  • Urok: Ahri przesyła buziaka, który rani i rzuca urok na wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu przeciwnicy podchodzą do niej już całkiem bezbronni.
  • Zastrzyk Ducha (Superumiejętność): Ahri skacze do przodu i wystrzeliwuje belty esencji, zadając obrażenia trzem pobliskim bohaterom. Zastrzyku Ducha można użyc do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!