Walka 12 - Shaco - Wygrana


Link do walki - Kliknij!

Zacząłem Shaco tradycyjną droga, niestety trick z robieniem red i blue buffa jednocześnie nie jest możliwy do realizacji. Riot wydal fixa zwiększającego HP lizarda o 100.

W 2 minucie pobiegłem uratować Tryndamere co zaskutkowało szybkim zdobyciem FB dla drużyny. Jako, że miałem satysfakcjonujący poziom życia pobiegłem na dół, zobywająć kolejne zabójstwo dla drużyny. To ważne, aby nie wracać się junglerem do bazy bez potrzeby, musimy atakować jak najszybciej, gdy jeszcze nie odstajemy z poziomem od przeciwników.

Za zdobyte pieniądze szybko kupiłem buty, są one często bardziej ważne od mardreda jeśli gramy junglerem silnym przed 6 lv, by efektywnie kontrować przeciwników.

W 6 minucie wycofałem się z ganku na midzie. Zawsze kalkuluj ryzyko, jeśli istnieje ryzyko niepowodzenia to nie warto ryzykować oddania przeciwnikowi fraga.

W 16 minucie wybiegłem zza wieży i po raz kolejny upolowałem Ashe. Gank nie zawsze musi polegać na wbiegnięciu z boku na lane. Zawsze można zrobić to również nabiegając od przodu albo tyłu.

W ostatniej akcji podkreśliłem udział w zwycięstwie Acując przeciwników.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!