Walka 6 - Fiddlestick - Wygrana


Powtórka z walki - Kliknij!

Podczas wyboru bohaterów niemal wyszedłem z siebie i nie ustałem obok. Jednak za własną radą z poprzednich walk nie dałem się wyprowadzić z nerwów. 

Wybierałem jako ostatni, więc nie zamierzałem komplikować sprawy i iść na środkową lub górną linię. Napisałem więc liderowi, że chciałbym zagrać Shaco bądź Rammusem. 5 sekund później nasz dowódca zbanował Rammusa, napisałem "no trudno to wezmę Jarvana" i bum ban na Jarvana :). Mieliśmy first picka kierownik zignorował moją prośbę o picknięcie dla mnie Shaco i w ten sposób musiałem zagrać Fiddlestick'iem (jedyny jungler inny niż wyżej wymienione, który jest na koncie). Zasmucił mnie fakt, że ostatnim nim grałem kilka miesięcy temu, ale to nic challenge accepted.

Wbiłem trzeci poziom. W 4 minucie przeszedłem się na dolną linię. Pechowo mimo udanej akcji nie otrzymałem asysty ponieważ Ashe i Alistar dobili przeciwnika kilka sekund za późno.

Byłem na dole mapy. Zaobserwowałem że bot oraz mid lane są pushnięte, więc nie pozostało mi nic innego jak szybko wbić 6 poziom. Będąc junglerem podejmować natychmiastowe i trafne decyzje. Największym błędem jest stanie dłuższe niż kilkanaście sekund w miejscu z dala od umierających potworów czy to w jungli czy na linii.

9 minuta. Razem z inwazją kruków wskoczyłem na Swain'a. Ulti + Flash ma bardzo duży zasięg u Fiddlesticka, wykorzystaj to.

11 minuta. Oddałem red'a Ashe.  Pamiętaj, zawsze oddawaj Golema/Lizarda jeśli sam nie wykorzystasz buffa.  Natychmiastowa akcja na bocie, +2 dla nas.

13 minuta. Spostrzegłem Lux z mają ilością życia na wieży. Zanurkowałem po nią. Dive? Dlaczego by nie, jednak rób go tylko, jeśli masz 95 % pewności, że nie zginiesz 1 za 1 to nie jest korzystna wymiana.

Gra przebiegała jednostronnie. W środkowej części gry grałem trochę słabiej, jednak im bliżej końca, tym sytuacja wracała do normyJeśli gra jest i tak wygrana nie warto być zbytnio chciwym, trzeba konsekwentnie punktować rywala, to on jest pod większą presją i będzie popełniał błędy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!