Walka 17 - Irelia - Wygrana


Link do walki - Kliknij!

Z góry mówię - skaleczyłem Irelie, wszystkich fanów tej postaci przepraszam. Tym razem zamiast rad typu  - "zróbcie jak ja by było dobrze" będą "pod jakimkolwiek pozorem nie popełniajcie błędów jak ja". Zbyt długo, nie grałem Irelią i kompletnie nie mogłem, się przyzwyczaić do niskiego bazowego AD, co zaowocowało małym CS i wieloma błędami.


W 5 minucie popełniłem katastrofalny błąd. Chciałem zabić Nasusa, którego od śmierci dzielił jeden AA. Dostałem jeden strzał od wieży, z boku wybiegł Xin i mnie zjadł. Pogonie w early są bardzo niebezpiecznie, jeśli w przeciwnym teamie jest silny early jungler.

7 minuta. Drugi błąd, zostałem zgankowany. Postawiłem zbyt blisko warda i nie miałem czasu reakcji by uciec przed Xinem będącym na Ghoście. Czasem Warda warto postawić dalej, wszystko zależy od junglera i jaki summoner skill sposiada.

W 9 minucie zabiłem Nasusa z pomocą Amumu. Wdałem się z nim w walkę 1vs1, mumia doskoczyła i Nasus zobaczył szary ekran. Często warto podpuścić przeciwnika gdy nasz jungler przychodzi na gank i rozpocząć walkę 1vs1 i dać szansę przeciwnikowi by miał wrażenie, że masz w tym pojedynku zabije. Oczywiście trzeba dobrze kontrolować stan swojego HP, by nie paść przed przybyciem pomocy.

12 minuta, źle oceniłem swoje szanse w starciu  z Nasusem, nie zwróciłem uwagi, że robi się na pure AD.

W dalszej części gry, poszło mi zdecydowanie lepiej, nadrobiłem trochę CS i stałem się bardziej wytrzymały. Postanowiłem być bardzo agresywny w TF i sprawić by Xin i Nasus musieli jak najdłużej się na mnie zatrzymać, nie mając dostępu do naszej nafeedowanej Morgana. Jeśli widzisz, że komuś idzie lepiej od Ciebie i to on masz szansę pocarrować grę, to mu w tym pomóż, raz Ty, raz ktoś inny i nie można zawsze do solo Q podchodzić w sposób egoistyczny. 

28 minuta była kulminacyjna, użyłem TP do warda za plecami przeciwnika, zasygnalizowałem to Teamowi, wbiłem pierwszy, następnie ulti Amumu + Morgany znikło przeciwników

35-37 minuta, Triple kill, gdy ciągle byłem na 10-15 % HP. .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!