Walka 16 - Vayne - Wygrana



 Powtórka z walki - Kliknij!

W lobby wybralem Vayne i poprosiłem by jedna z osób supportowała mnie Nunu, moje żądanie zostało spełnione. Zawsze rozmawiaj, podaj swoje preferencje, nie traktuj z góry swoich teammate jako idiotów.

Zacząłem z butami oraz 3 potionami, ponieważ mój support nie zapewniał mi heala. W takim przypadku zawsze wybieraj parę kaloszy i trzy soki z gumijagód zamist Doran's Blade.

W 3 minucie uniknąłem z Nunu pewnej śmierci. W tym przypadku zadecydował reflex. 

Cailtyn jest silniejsza w early game, nie pozostało mi nic innego jak pogodzić się z tym faktem i skupić się na farmieniu.

8 minuta ponowne przeżycie ganku. Najważniejsze - nie ginąć.

Nunu skończyły się wardy, jako, że akurat wracałem do bazy kupiłem jednego. Stawianie wardów, to nie tylko obowiązek supporta!

10 minuta moje pierwsze zaliczenie, szybka reakcja na push back Janny - Flash i zabicie Caitlyn.

15 minuta, duble kill, Vayne już z 3 Doranami potrafi zjadać przeciwne papiery na E+Q+3xAA.

16 minuta, nie ma nikogo na midzie? Natychmiastowa reakcja i zjedzenie wieży. Zawsze w early game, gdy przeciwnik wróci do bazy i nie istnieje ryzyko udanego ganku przeciwnika pushuj jak szalony.

23 minuta. Proszę dokładnie zaobserwować ten moment. Na górnej linii nastąpił teamfight 5vs4, ja znajdowałem się na bocie, nie miałem szans zjawić się na górze by pomóc drużynie. W zamian za to zjadłem dwie wieże na bot lane. Zawsze wykorzystuj gapiostwo i niezdecydowanie przeciwników zamierzają się wzrokować przez 2 godziny jak w Dragon Ballu, to pozwól im na to i zpushuj im przeciwległą linię do Nexusa.

Od 25 minuty byłem tak nafeedowany, że przeciwnicy ginęli szybciej niż ich czas reakcji.

39 minuta, focosuje garena, który miał 20 % hp, jednak przerzucam się na Janne z 30 % HP. Procent procentowi nie równy, zawsze uwzględnij totalną ilość HP przeciwnika oraz jego resisty.

Komentarze

  1. Bardzo fajny blog, Twoje posty skłoniły mnie do tego żeby zagrać Nunu jako support i muszę powiedzieć że jest genialny, o wiele ciekawszy od sony czy soraki.
    Czekam na więcej wpisów, i mam nadzieję że w którymś z nich pokażesz jak grasz supportem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!