Ahri Patch Notes

Nowe skórki w sklepie

Ahri Północy
Ahri z Dynastii
Świąteczny Maokai
Ołowiany Żołnierzyk Gangplank
Śniegmerdinger
Jemiołowa LeBlanc

Ahri, jej skórki oraz wszystko ze Snowdown Showdown będzie jednocześnie udostępnione w Ameryce Północnej, Europie oraz Korei 14 grudnia.

PVP.net v1.50

W Sklepie dodano możliwość wyszukiwania skórek po bohaterach.
Naprawiono kilka błędów, które w pewnych przypadkach powodowały błąd "koniec sesji"

League of Legends v1.0.0.130
[Ahri, Lisica o Dziewięciu Ogonach

Zwodnicza Kula: Ahri wypuszcza swoją kulę, która następnie wraca do niej i zadaje obrażenia magiczne w drodze do celu i nieuchronne obrażenia, kiedy wraca.
Ogniki: Ahri wypuszcza trzy ogniki, które po chwili namierzają się i atakują pobliskich wrogów.
Charm: Ahri przesyła buziaka, który rani i rzuca urok na pierwszego wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu podchodzi on do niej całkiem bezbronny.
Widmowa Szarża: Ahri skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji, zadając obrażenia trzem pobliskim bohaterom. Widmowej Szarży można użyć do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać.
Pożeraczka Dusz (Passive): Ahri otrzymuje ładunek Pożeraczki Dusz, kiedy trafi wroga zaklęciem (maksymalnie: 3 ładunki na zaklęcie).

Fizz

Podstawowy przyrost zdrowia - 7 zamiast 9 pkt., co 5 sekund.
Mącenie Wody
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Mącenie Wody nie działały, jeśli Fizz zginął.
Trafienie wroga odpornego na magiczną rybę powoduje, że ryba spada na ziemię, zamiast zniknąć.
Używanie Rtęciowej Szarfy teraz powoduje, że magiczna ryba spada na ziemię, zamiast sprawić, że natychmiast pojawia się rekin.
Dodano licznik 3-2-1, jak w Bombie Zegarowej.
Nie uderza już w nienamierzalne jednostki jak Vladimir w Kałuży Krwi.
Każdy punkt umiejętności sprawia, że Cios Jeżowca zadaje obrażenia większe o 0,6 a nie 0,7 pkt.
Zmniejszono obrażenia zadawane przez Trójząb z 10/20/30/40/50 do 10/15/20/25/30 pkt.

Kassadin

Czas odnawiania Kroku przez Wymiary wydłużony do 7/6/5 z 6/5/4.

Lux

Pryzmatyczna Bariera
Wytrzymałość tarczy zwiększona z 60/85/110/135/160 do 80/105/130/155/180 pkt.
Prędkość pocisku zwiększono z 1200 do 1400.

Czas odnowienia Świecącej Osobliwości skrócono z 11 do 9 sek.

Miss Fortune

Obrażenia Czasu na Ostrzał zwiększono z 60/85/110 do 65/95/125 pkt.

Mordekaiser

Iron Man (Bierna): moc tarczy zwiększona z 30 do 35 %.
Obrażenia Siphon of Destruction zwiększono z 65/105/145/185/225 do 70/115/160/205/250 pkt.

Pantheon

Koszt many Egidy Zeonii zmniejszono z 70 do 55 pkt.
Koszt many Wielkiego Skoku zmniejszono ze 150 do 125 pkt.

Sivir

Ostrze-Bumerang
Obrażenia zmniejszono z 70/125/170/250/260 do 80/115/160/205/215 pkt.
Teraz rosną o 0,5 pkt. za każdy punkt mocy umiejętności.
Rykoszet
Zmniejszenie obrażeń z każdym odbiciem się z 25% do 20 %.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Rykoszet kosztował dodatkowe punkty many za wystrzelenie pocisku.
Zaktualizowano listę przedmiotów zalecanych.

Sona

Nie będzie automatycznie atakować przy naładowanym Akordzie Potęgi.

Trundle

Jak patchu Volibeara, skrócenie czasu działania efektów kontroli tłumu obejmuje teraz uciszenie i oślepienie.

Tryndamere

Zew Krwi uzdrawia 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3, a nie 0,65/1,15/1,65/2,15/2,65 pkt. zdrowia za 1 pkt. Furii.

Twisted Fate

Zasięg automatycznego ataku zwiększono z 510 do 525.
Wybierz Kartę nie będzie już więcej atakować celów przypadkowo, jeśli karta została wybrana ani jeśli Twisted Fate dostanie rozkaz ataku lub już atakuje cel.

Udyr

Zwinność Małpy nie zapewnia już szansy na unik.

Veigar

Zmniejszono koszt many Przedwiecznego Wybuchu ze 150/200/250 do 125/175/225 pkt.
Koszt many Ciemnej Materii zmniejszono ze 100/110/120/130/140 do 70/80/90/100/110 pkt.
Złowrogie Uderzenie
Koszt many zmieniono z 75 pkt. na wszystkich poziomach do 60/65/70/75/80.
Całkowita moc umiejętności zdobyta dzięki Złowrogiemu Uderzeniu jest teraz widoczna w opisie.
Koszt many Horyzontu Zdarzeń zmniejszono z 80/95/110/125/140 do 80/90/100/110/120 pkt.

Volibear

Obrażenia podstawowe Szału zmniejszono z 90/140/190/240/290 do 80/125/170/215/260 pkt.
Szał zadaje dodatkowe obrażenia równe 18%, a nie 20% premii zdrowia.


Xin'Zhao

Zamaszysty Cios: tarcza oraz odporność na magię zwiększona za każdy zadany cios z 5/8/11 do 7/10/13.

Specjalizacje

Szybkość ataku żwawości zmniejszona do 1/2/3/4% z 1,5/3/4,5/6%.
Determinacja Przywoływacza - Ulepszone Leczenie zredukowane z 15% od 10%.
Wytrwałość usunięta, zastąpione Siłą Ducha - zwiększa regenerację zdrowia na 5 sek. o 0,4/0,7/1% maksymalnej many.

Czary przywoływacza

Użycie Garnizonu zapewnia teraz rzucającemu asysty.

Przedmioty

Jonowa Iskra (Dominion)
Prędkość ataku zwiększono z 45% do 50%.
Obrażenia zwiększone ze 100 do 110 pkt.
Plemienna Zbroja
Zmniejszono ograniczenie biernego przyrostu zdrowia z 450 do 350 pkt.
Zmniejszono bierną regenerację zdrowia z 15 do 10 pkt. co 5 sekund.
Zdrowie otrzymane za każde zabicie lub asystę zmniejszone z 45 do 35, za zabicie stwora z 4,5 do 3,5.
Regeneracja zdrowia otrzymana za każde zabicie lub asystę zmniejszona z 1,5 do 1 pkt. co 5 sekund, za zabicie stwora z 15 do 1 pkt.

Runy

Quint:

2% Spell Vamp - 2050 IP
2% Lifesteal - 2050 IP
1,5% zwiększenia HP - 2050 IP
2 Amor pene/1.13 Magic pene - 2050 IP

Seal
-0,25g/10s - 410 IP
-0,5% Zwiększenia życia 820 IP


Mark
1 Armor pene/0,57 magic pene 820 IP


Ogólnie

Mapa Zimowa ponownie na Fields of Justice!
Tylko w trybie Dominion bohaterowie posiadający status zombi (reanimacje Pakt ze Śmiercią Karthusa, Icathiańska Niespodzianka Kog'Mawa, Omen Śmierci Yoricka) będą zaczynać odliczanie odrodzenia, kiedy ich stan zombi się zakończy, nie rozpocznie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyniki konkursu - na tłumaczenie poradnika Dominion

Nowe palety kolorów dostępne dla daltonistów!